سه شنبه ۱۶ اسفند ۰۱

ليست خريد دسته گل و سبد گل خواستگاري

گل‌ها از قديم نقش پررنگي در رسم و رسومات ايراني داشتند و هنوز هم به هر مراسمي كه نگاه كنيد، رد پايي از آن‌ها مي‌بينيد. خواستگاري يكي از مهم‌ترين مراسمي است كه سبد گل در آن نقشي حياتي دارد! گاهي همين سبد گل خواستگاري شيك كليد باز شدن قلب عروس خانم به روي شما خواهد بود! بنابراين هنگام خريد سبد گل خواستگاري، بله‌برون و يا سبد گل عروسي بايد بسيار با دقت و سليقه عمل كنيد كه كليد خوشبختي شما در تركيب و چيدمان آن نهفته است.

دسته گل خواستگاري

 

با خريد دسته گل خواستگاري سليقه شما را به عروس خانم نشان مي دهد، پس آن را دست كم نگيريد و سعي كنيد دسته گل طبيعي زيبا و خاص انتخاب كنيد. زيبايي و اندازه سبد گل خواستگاري به عنوان نمادي از مهر و محبت و ميزان علاقه پسر به دختر تلقي مي شود و همواره خانواده داماد تلاش مي كند در انتخاب گل خواستگاري دقت نمايد و به نكات زير توجه كنند:

 

انتخاب گل هاي فصلي

برخي از گل‌ ها تنها مختص فصل خاصي هستند و انتخاب آن ها در گل خواستگاري بسيار خاص و لاكچري است و مي ‌تواند زيبايي خاصي را داشته‌ باشد. مثلا گل صد توماني، لاله و نرگس در فصل بهار، انواع گل رز در فصل تابستان، گل زنبق در فصل پاييز و گل نيلوفر در فصل زمستان پيدا مي‌ شوند.

 

خريد گل هاي تازه

تازه و شاداب بودن گل‌ ها تاثير بسيار زيادي در زيبايي گل خواستگاري دارد. بهتر است گل هاي طبيعي را در نزديك‌ ترين زمان به رفتن به خواستگاري تهيه كنيد تا شادابي خود را از دست ندهند. گل هاي خوشرنگ و تر و تازه كه ورق هاي پلاسيده ندارند، براي سبد گلي كه قرار است شما را به سمت سرنوشتتان ببرد برترين انتخاب هستند.

 

انواع سبد گل خواستگاري و نامزدي

خريد سبد گل پاپلي مناسب خواستگاري

سبد گل خواستگاري، سبد گل نامزدي ،سبد گل بله‌برون و سبد گل عروسي مهم‌ترين و به ‌يادماندني‌ترين گل‌هايي هستند كه در تمام عمر خود خواهيد خريد. اگر مي‌خواهيد سبد گل شما به ياد ماندني باشد، از تركيبي از گل‌هاي زيبا استفاده كنيد و به معنا و عطر و بوي آن‌ها توجه داشته باشيد. از نظر اندازه هم اكثر آقايون ترجيح مي‌دهند براي ابراز محبت خود سبد گل بزرگ و شيك براي عروس خانم تدارك ببينند.

رنگ مناسب گل خواستگاري

براي گل خواستگاري، گل هاي با رنگ هاي شاد را انتخاب كنيد. گل روز خواستگاري با رنگ هاي شاد و روشن مثل قرمز، سفيد، صورتي، نارنجي، بنفش و زرد بسيار چشم نواز و زيبا مي باشد. گل رز قرمز و صورتي، ميخك قرمز به همراه نرگس و اركيده سفيد، نماد عشق و محبت بوده و اگر طراح گل با سليقه تمام از اين گل ها استفاده كند، انتخابتان عالي خواهد شد.

بهترين مدل‌هاي سبد گل ازدواج، بله برون و نامزدي لاكچري و شيك

انتخاب مدل سبد گل خواستگاري يكي از سختترين انتخاب‌هاي براي آقا داماد است. چرا كه خانم‌ها به حدي به گل‌ اهميت مي‌دهند كه حتي اگر پس از گذشت چندين سال از آن‌ها در مورد گل خواستگاري يا نامزي سوال شود، به راحتي پاسخ مي‌دهند و هرگز اين سبد گل ازدواج خود را فراموش نمي‌كنند. هر دسته گل خواستگاري يا نامزدي براي عروس‌ خانم‌ها، رازي در دل خود پنهان دارد كه در نوع و اندازه گل‌ها تا نحوه چيدمان و حتي تقديم كردن آن نهفته است. پس مي‌بينيد كه هيچ جايي براي اشتباه كردن نداريد! دسته گل خواستگاري لاكچري شما تا پايان عمر، نمادي از عشق، توجه، احترام و نشانه‌اي از جنتلمن بودن شما خواهد بود

اركيده: اگر مي‌خواهيد سبد گل خواستگاري خاص و لاكچري را تهيه كنيد مي‌توانيد از گل اركيده براي آن استفاده كنيد. اين گل به خاندان سلطنتي انگليس نسبت داده شده‌است. به همين سبب يكي از لوكس‌ترين و خاص‌ترين گل‌ها شناخته مي‌شود كه خانم‌هاي علاقه‌ي بسيار زيادي به آن دارند.

منبع : https://chikav.ir/1401/05/23/buying-bouquets-and-flower-baskets/

https://500px.com/p/marriotkeziah3?view=photos
https://logopond.com/MarriotKeziah3/profile/566584/?filter=&page=
https://qiita.com/MarriotKeziah3
https://8tracks.com/marriotkeziah3
https://www.authorstream.com/MarriotKeziah3/
https://audiomack.com/marriotkeziah3
https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000ACwKx?language=en_US
https://list.ly/marriotkeziah3/lists
https://www.bitsdujour.com/profiles/CE4wZ5
https://letterboxd.com/MarriotKeziah3/
https://www.mapleprimes.com/users/MarriotKeziah3
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد