شنبه ۱۳ اسفند ۰۱

شركت رايانه كمك را بيشتر بشناسيد

شركت رايانه كمك را بيشتر بشناسيد

s7_pozv.jpg

شركت رايانه كمك به لطف سابقه 10 ساله در حل مشكلات كامپيوتري و تلفن همراه داراي پرسنل مجرب و دوره ديده است، اين موارد باعث شده مجموعه رايانه كمك اولين و تخصصي ترين مركز پاسخگويي به سوالات رايانه و تلفن همراه به شمار بيايد.

به گزارش ايسنا به نقل از رايانه كمك، همانطور كه مي‌دانيد كارآفريني حل مشكلات كامپيوتري از طريق تلفن  متعلق به شركت رايانه كمك مي‌باشد. هرچند بسياري از شركت ها البته با كيفيت‌هاي مختلف شروع به ارائه خدمات مشابه شركت ما يعني خدمات كامپيوتري تلفني كرده اند

 اما از آنجايي كه ما روزانه با صدها مشكل متنوع در زمينه هاي كامپيوتري و تلفن همراه رو به رو بوده ايم ، كه در كمترين زمان به صورت تلفني سعي كرده ايم مشكلات را برطرف كنيم ، مشتريان ما از نحوه ارائه خدمات ما راضي بوده و ما را به ديگران معرفي كرده اند و اين امر باعث شده در اين زمينه لقب يكي از موفق ترين شركت‌هاي  پاسخگويي به مشكلات رايانه اي تلفني را به خود اختصاص داده ايم پس همانطور كه مي‌دانيد سرمايه ما سايه سار خدمت صادقه به شما و اعتماد شما به ماست.

هزينه تماس با شركت رايانه كمك

ممكن است روزانه با تبليغات بسياري روبه رو شويد مبني بر اينكه رايانه كمك رايگان است در اينجا بايد اين نكته را بيان كنم كه رايانه كمك رايگان نيست ، اما شما مي‌توانيد از خدمات پشتيباني رايانه اي تلفني استفاده كنيد و با تاخير دو ماهه هزينه استفاده از اين خدمات پشتيباني كامپيوتري را بر روي قبض تلفن خود پرداخت كنيد، اين يكي از بهترين پيشنهاداتي است كه شركت رايانه كمك براي شما عزيزان در نظر گرفته است.

 شما با استفاده از شماره هوشمند 9099071540 از سراسر كشور مي‌توانيد با تلفن هاي ثابت و موبايل هاي دائمي با شركت رايانه كمك تماس بگيرد ، سوالات رايانه اي خود را مطرح كنيد و از خدمات تعمير كامپيوتر غير حضوري استفاده كنيد. همچنين با شماره گيري 0217129 نيز مي‌توانيد هم از طريق تلفن ثابت و هم از طريق موبايل با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

آيا مي‌توانيم از رايانه كمك ارزان هم استفاده كنيم ؟

بله چرا كه نه ؟ اين امكان هم براي شما عزيزان فراهم شده است ما براي كاهش هزينه هاي شما خطوطي را در نظر گرفته ايم كه شما بدون واسطه و به صورت مستقيم بتوانيد با شركت رايانه كمك ارتباط برقرار كنيد حال در صورتي كه بخواهيد از خدمات تعمير كامپيوتر غير حضوري استفاده كنيد مي‌توانيدكد 5*208 را با استفاده از موبايل همراه اول شماره گيري كنيد در صورتي كه از سيم كارت هاي اعتباري استفاده مي‌كنيد 1500 دقيقه از اعتبار سيم كارت شما كسر خواهد شد و كارشناسان مشكل كامپيوتري و يا مشكل تلفن همراه شما را حل خواهند كرد و چنانچه از سيم كارت هاي دائمي استفاده كنيد هزينه مكالمه شما با كارشناسان خدمات كامپيوتري و تلفن همراه بر روي قبض موبايل شما اعمال خواهد شد، در نتيجه با استفاده از اين خطوط هزينه شما 50 درصد كاهش مي‌يابد.

راه ديگري كه شما مي‌توانيد از خدمات ارزان رايانه كمك استفاده كنيد خريد بسته هاي اقتصادي  رايانه كمك است براي اينكار شما وارد سايت رسمي رايانه كمك مي‌شويد ، بر روي خريد اعتبار كليك مي‌كنيد و از بسته هاي اقتصادي پيشنهادي مي‌توانيد بسته مورد نظر را انتخاب و خريداري كنيد كه در اين صورت هزينه تماس با رايانه كمك براي شما حدود 30 درصد كاهش پيدا مي‌كند.

اپليكيشن رايانه كمك

 

همچنين براي راحتي كار شما ما نرم افزاري را تحت عنوان اپليكيشن رايانه كمك طراحي كرده ايم كه به صورت مستقيم از داخل اين نرم افزار شما مي‌توانيد با كارشناس كامپيوتر مورد نظر خود تماس گرفته و مشكل كامپيوتري خود را مطرح كنيد البته اين مورد را هم در نظر داشته باشيد در صورتي كه بخواهيد از اين نرم افزار استفاده كنيد مي‌بايستي بسته هاي اعتباري خريداري فرماييد كه باز هم اين مورد به نفع شما خواهد بود چرا كه هزينه شما حدود 30 درصد مجددا كاهش پيدا مي‌كند.

 اينستاگرام رايانه كمك

يكي از كارهايي كه شركت رايانه كمك به صورت روزانه انجام مي‌دهد اين است كه آموزش هاي كامپيوتري و ترفند هاي گوشي هاي موبايل را در صفحه اينستاگرام خود براي كاربران به اشتراك مي‌گذارد بنابراين شما مي‌توانيد با دنبال كردن پيج اينستاگرام رايانه كمك بسياري از ترفند هاي كاميپوتري و تلفن همراه را ياد بگيريد.

سايت دانلود نرم افزار رايانه كمك

همچين ما براي راحتي كار كاربران رايانه كمك سايت دانلود نرم افزاري را در نظر گرفته ايم كه شما مي‌توانيد نرم افزار هاي به روز ويندوز و تلفن همراه را به صورت رايگان از اين سايت دانلود و نصب كنيد.

سعي كرديم تمامي نرم افزار هاي پر كاربرد همانند آفيس ، اينترنت دانلود منيجر ، نرم افزار هاي پي دي اف خوان ، نرم افزهاي ريموت دسكتاپ مانند اولترا ويوور و اني دسك و بسياري ديگر از نرم افزار هاي پر كاربرد را به صورت رايگان بر روي سايت قرار دهيم.

چنانچه در هر قسمت از اين مراحل يعني در مراحل دانلود نرم افزار يا نصب نرم افزار مشكلي براي شما پيش بيايد كارشناسان رايانه كمك ميتوانند شما را راهنمايي كنند.

منبع : www.isna.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد