چهارشنبه ۱۷ اسفند ۰۱

قيمت پلكسي گلاس شفاف از فروشگاه آقاي پلكسي

قيمت پلكسي گلاس شفاف از فروشگاه آقاي پلكسي

ورق پلكسي گلاس شفاف را مي توان به عنوان يكي از پركاربردترين مواد در صنعت اين روزها در نظر گرفت ، و باعث نفوذ هر چه بيشتر صنايع مي شود. اولين مارك معروف توليد كننده اين ورق ها پلكسي گلاس بود به همين دليل به ورق هاي اكريليك در بازارهاي ايران و جهان پلكسي گلاس شفاف نيز گفته مي شود.

پلكسي گلاس آينه اي (آينه طلايي و نقره اي): اين نوع پلكسي گلاس از جيوه و پلكسي گلاس شفاف ، شبيه آينه سازي ساخته شده و براي دكوراسيون داخلي ساختمان استفاده مي شود. چسب معمولاً مورد استفاده كلروفرم است. چسب مخصوص ديگر شيشه هاي plex Acrifix ، محصول شركت آلماني Evonik است.

انتخاب چسب و نحوه استفاده از آن هنگام ساختن مدل بسيار مهم است.مواد پلكسي گلاس در برابر شرايط آب و هوايي بسيار مقاوم بوده و رطوبت كمتري را به خود جذب مي كند و دوام بيشتري نسبت به شيشه دارد و داراي ضخامت كلي از يك تا 40 ميلي متر و براي محافظت از پلكسي گلاس است. ورق هاي ناشي از هرگونه ضربه ، خراش و گرد و غبار اين ورق ها با برچسب هاي مقوايي پوشانده شده اند.

در حين برش مي توانيد به راحتي طرح مورد نظر را روي اين برچسب ها طراحي كرده و سپس عمليات برش را پيش ببريد. اين ماده شفاف ، مقاوم در برابر شكستگي ، انعطاف پذير و بسيار محكم است و در بسياري از زمينه هاي صنعت استفاده مي شود. يكي از خصوصيات پلكسي گلاس روي شيشه اين است كه شيشه 90? شفافيت دارد ، اما پلكسي گلاس 92? شفافيت دارد و در برابر شيشه مقاومت بيشتري دارد و اين تفاوت باعث مي شود ورق پلكسي گلاس در بسياري از كاربردها از شيشه برتر باشد.

b6_7gn9.jpg

 

براي خريد پلكسي شفاف و يا اطلاع از آخرين قيمت پلكسي گلاس شفاف با شماره 36612145 021 تماس بگيريد.

 

قيمت پلكسي گلاس شفاف:

در اين روش فرد فروشنده  ورق هاي پلكسي گلاس شفاف را توسط دستگاه برش برش مي دهد. به عنوان مثال ، فرض كنيد براي ساخت يك جعبه كوچك پلكسي بايد مجبور به ساخت پلكسي گلاس شفاف شويد. اين در ساخت كارهاي مدل سازي بسيار مهم است. زيرا پلكسي گلاس به راحتي ذوب مي شود. براي سهولت كار مي توانيد فن را هنگام برش به ميز وصل كنيد و سپس ورق ها را روي ميز بغلتانيد و برش دهيد تا روند كار تسريع شود. به عنوان مثال ، شرايط مرز حداكثر سرعت ثابت است و آب پايين به خروجي اعمال مي شود (برابر با عمق كف پلكسي شفاف).

 برش قيمت پلكسي گلاس شفاف شيشه اي با استفاده از ليزر: بهترين روش براي برش پلكسي گلاس استفاده از ليزر است. پلكسي گلاس مشهد از كيفيت بالايي برخوردار است و كليه محصولات داراي آخرين استانداردهاي جهاني هستند.

 

 

به طور كلي محصولات طلق پلكسي گلاس شفاف به صورت يك ورق كامل و منظم در بازار موجود است. از ويژگي هاي جالب خريد ورق هاي پلكسي گلاس اين است كه مي توان آنها را به راحتي و بدون چين و چروك در محل برش برش داد.

 اين يك روش مناسب براي خريد پلكسي گلاس در تهران و كاهش هزينه هاي مصرف كننده است. علاوه بر اطمينان ، نگراني اضطراب با فن ايجاد مي شود كه با خواندن و پيروي از همه دستورالعمل هاي افراد ، اين نگراني كاهش مي يابد. با اين حال ، قيمت اين پلاستيك نه تنها در اندازه و ضخامت ، بلكه در مورد افزودني هاي صورت مانند پوشش UV و كاهش سوزاندن نور نيز انتظار مي رود. از آنجا كه پلاستيك ذوب شده مي تواند به دليل گرما تيغه را سريع حركت دهد ، اگر از تيغه متحرك استفاده مي كنيد مجبوريد از آن استفاده كنيد. در اين مرحله ، مقدار گرما مهم است زيرا اگر پلكسي گلاس گرماي زيادي را جذب كند ، خاصيت خريد ورق اكريليك خود را از دست داده و شكننده مي شود. سازنده و فروشنده پلكسي گلاس شيشه اي شفاف براي ساخت لبه هاي حروف آنها را به قطعات 8 سانتي متري برش داده و با حرارت و كلروفوم روي حروف مي بندد.

اگر نمي خواهيد پلكسي ، چوب يا فلز تراش داده شود داراي لبه هاي تيز و نامنظم باشد ، دستگاه هاي برش ليزري يكي از دستگاه هاي پيشرفته اي است كه انواع چوب و فلزات را با دقت ، سريع و بدون خطاي جزئي برش مي دهد ، مناسب آن است. اين ابزار كار شما را پاكسازي مي كند و در مدت زمان بسيار كمي تكميل مي شود. گزينه ديگر براي جلوگيري از ذوب شدن پلاستيك استفاده از بطري اسپري آب است. برش و حكاكي اينگونه مواد توسط ليزر با دقت و ظرافت بي نظيري انجام مي شود و بر خلاف چوب و پلكسي گلاس ، هيچ محدوديتي در طراحي و نقش در اين زمينه و بسياري از نماي چند سبك وجود ندارد. همچنين باعث كاهش هزينه هاي ناشي از آن مي شود. ما به جاي اين ماده از ورق اكريليك استفاده مي كنيم.

 

روي پلكسي گلاس شفاف اين فرآيند با يك دستگاه ليزر طرح و اندازه مورد نياز را كاهش مي دهد تا بالاترين كيفيت را ارائه دهد. هرچه كيفيت ورق پلكسي گلاس بالاتر باشد ، انتظار انعطاف پذيري بيشتري نيز خواهيد داشت. در استفاده از اين نوع محصولات ، مي توان به ساخت استندهاي تبليغاتي ، جعبه ها ، تريبون ها و مجسمه هاي مختلف اشاره كرد. ورق هاي پلكسي گلاس به دليل مواد منحصر به فرد و قابليت كاربردي بودن ، مزاياي زيادي نسبت به شيشه و ساير مواد دارند و باعث مي شوند كه علامت پلكسي گلاس يكي از علائم محبوب در بين كاربران باشد. ورق هاي پلكسي گلاس شفاف به يكي از مواد محبوب پنل هاي پلكسي گلاس شفاف تبديل شده اند زيرا در برابر شرايط مختلف آب و هوايي مانند باران ، نور خورشيد ، گرما ، سرما و برف بسيار مقاوم هستند. از فضاي داخلي و دكوراسيون گرفته تا فضاهاي خارجي ، محصولات بسيار متنوعي از پلكسي شفاف وجود دارد. اگر از آن در فضاي باز استفاده مي كنيد و پلكسي گلاس به مدت طولاني گرد و غبار مي شود ، فقط كافي است با يك پارچه مرطوب پلكسي گلاس شفاف و شيشه اي را پاك كنيد و مانند روز اول تميز مي شود. اين ورق ها از ماده اي ساخته شده اند كه هيچگونه گرد و غبار ، كثيفي و دوده را جذب نمي كند. ورق پلكسي گلاس به دليل تمام موارد فوق مانند انعطاف پذيري ، وزن سبك ، عايق حرارتي ، عايق حرارتي ، گرد و غبار و اشعه ماورابنفش به عنوان ماده ارزان و مقرون به صرفه طبقه بندي مي شود. براي ساخت پانل هاي پلكسي گلاس شفاف مطلوب است.

 

خريد ورق پلكسي شفاف

از كجا مي توان پلكسي گلاس شفاف خريد؟ اين ويژگي خريد ورق پلكسي گلاس شفاف آن را جايگزين خوبي براي شيشه مي كند و قيمت پلكسي گلاس در بسياري از صنايع جايگاه مناسبي پيدا كرده است. اطلاعات باليني مانند سن ، جنسيت و محل ضايعه را از پرونده پزشكي بيمار استخراج كرده و در فرم ثبت كنيد و سپس بلوك پليمر و اكريليك نمونه مربوطه را استخراج كرده و يك قسمت ورق آكريليك 5 ميكروني براي رنگ آميزي پلكسي رنگي و شفاف تهيه كنيد تا تشخيص را تأييد كنيد و وارد مطالعه شويد مقاومت در برابر حرارت ، مقاومت در برابر حرارت و مقاومت در برابر ضربه بسيار قوي است. افرادي كه اين ورق ها را خريداري مي كنند معمولاً بسيار نگران هستند كه به دليل نور خورشيد و ساير عوامل رنگ اين ورق ها تغيير كند. اين ورق ها در برابر UV مقاوم هستند. آنها در برابر نور خورشيد و ساير عوامل محيطي بسيار مقاوم هستند و ساختار آنها از ايجاد هرگونه تغيير در ساختار اين ورقهاي پلكسي گلس شفاف شيشه اي از اشعه ماورا بنفش جلوگيري مي كند.

 

پلكسي گلاس شفاف در رنگهاي مختلف ، عمدتا به صورت ورق توليد و به بازار عرضه مي شود. رسانايي گرمايي ورق پلكسي گلاس بسيار كمتر از شيشه است ، بنابراين عايق حرارتي مناسبي در بين عموم است. اگر مي خواهيد پلكسي گلاس با كيفيت و مقرون به صرفه خريداري كنيد ، ما فروشگاه "آقاي پلكسي" را به شما معرفي خواهيم كرد. نسخه خاصي از اين مدل پلكسي وجود دارد كه به راحتي مي توان آن را به سطوح صاف مانند ديوارها ، مانند كاشي ها چسباند ، اين پلاستيك ها از يك طرف چسبانده مي شوند و قسمت ديگر آن ها داراي قسمت رنگي تالك است. امروزه يكي از پركاربردترين تالك ها در بازار پلكسي گلاس رنگي است ، همانطور كه از نام آن پيداست ، در رنگ هاي متنوعي توليد و به بازار عرضه مي شود و امكان سفارش اين تالك ها با درجات مختلف شفافيت با توجه به نياز آنها وجود دارد. . مجموعه پان ليزر به اين مشتريان امكان پرداخت هزينه پلكسي گلاس مورد نياز خود را مي دهد.

 

 

خصوصيات بارز طلق هاي پلكسي گلاس شفاف موجب شده تا از آن در بخش هاي ساختماني و حتي در صنايع گوناگون استفاده شود. از جمله مزيت هاي اين طلق ها عبارت هستند از:

  • مقاومت بسيار بالا
  • وزن پايين
  • فرم دهي به صورت هاي مختلف
  • استقامت در برابر مواد شيميايي مختلف

اين اوراق با قابليت­هاي ارزنده توانسته­اند جايگزين مناسبي براي فلزات گوناگون باشند. كاربرد و قيمت ورق پلكسي شفاف به حدي است كه جزو كالاهاي پرمصرف در سطح جهان معرفي شده است.

پيشنهاد مي كنم براي خريد پلكسي شفاف يا اطلاع از آخرين قيمت پلكسي گلاس شفاف به سايت آقاي پلكسي (mrplexi.ir) مراجعه و از قيمت فروش ورق پلكسي شفاف مطلع شويد.

مرجع:

قيمت پلكسي گلاس شفاف از فروشگاه آقاي پلكسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.