سه شنبه ۱۶ اسفند ۰۱

كنكور به روش نوين موسسه حرف آخر

آموزش كنكور به روش نوين موسسه حرف آخر

0wc_m6.jpg

آموزش كنكور ،‌نبودن منابع آموزشي خوب و در سطح كنكور و وجود اساتيدي كه دانش آموزان را آماده ي اين مسابقه ي بزرگ كنند باعث شده دانش آموزان از كنكور ترسيده و استرس اين آزمون آن ها را به سمت موسسات آموزشي كنكور مي كشاند. در اين فضا چون تنوع در منابع بسيار بالاست و بسيار گسترده است والدين و دانش آموزانشان سردرگم دنبال پيدا كردن بهترين منبع براي آماده شدن براي كنكور و اين آزمون سخت خود  هستند.

متاسفانه در اين ميان موسسات و افراد سو استفاده گر نيز بسيار زياد شده و دنبال بدست آوردن سود از اين فضاي به وجود آمده اند و موفقيت دانش آموزان و هدف هاي آن ها و خانواده هايشان براي آن ها اهميتي ندارد. در اين ميان جاي خالي يك راهنماي درست و چراغ راهي خالي بود كه موسسه ي حرف آخر تصميم گرفت براي دانش آموزان اين مسير را روشن و آن ها را تا رسيدن به اهدافشان هدايت و راهنمايي كند.

آموزش كنكور به روش موسسه حرف آخر چه كمكي به ما مي كند؟

از مهم ترين كمك هاي موسسه ي حرف آخر مي توان به آموزش با استفاده از مدرن ترين تكنولوژي آموزشي اشاره كرد كه در هموار كردن اين مسير براي دانش آموزان قدم بسيار بزرگي به شمار مي رود.  بسته آموزش كنكور حرف آخر براي تمامي دروس اختصاصي و يا عمومي پكيج‌ هاي آموزشي متنوعي توليد كرده است .

موسسه ي حرف آخر در تلاش است كه با بهترين شيوه هاي تدريس و بهترين روش هاي مطالعه ي دروس مسير را براي دانش آموزان راحت تر كند تا به اهداف خود در اين مسير برسند و از اين آزمون سخت سر بلند بيرون بيايند.حال چندين سوال پيش مي آيد كه شايد ذهن والدين و دانش آموزان را درگير كرده باشد. اين تكنولوژي ها و آموزش ها قرار است چطور به دانش آموزان ما كمك كند؟ و يا تفاوت آن با آموزش هاي قديمي و به اصطلاح ما سنتي چه فرقي مي كند؟

فرق آموزش كنكور موسسه حرف آخر با ديگر موسسات كنكوري

سبك آموزشي موسسه ي حرف آخر كه انقلاب شگرفي در اين زمينه بوده و هست آموزش به وسيله انيميشن و با استفاده از شهودي سازي و تصوير سازي است كه براي تمامي دروس عمومي و اختصاصي در موسسه به دانش آموز آموزش داده مي شود. اكنون اين سوال پيش مي آيد كه چطور با ديدن انيميشن و يا تصاوير مي توان براي كنكور آماده شد و يا چقدر تاثير گذار است؟

در گذشته و قبل از شروع كار موسسه و يا حتي امروزه استفاده از شيوه هاي قديمي براي آماده شدن براي كنكور فقط از يك نيمكره ي مغز دانش آموز براي آموزش استفاده مي شد. همين موضوع باعث مي شد تا حفظ موضوعات در ذهن و به ياد آوري آن ها براي دانش آموز بسيار سخت تر شود. اما راه حل موسسه ي حرف آخر براي اين معضل استفاده از تصوير سازي موضوعات و استفاده از انيميشن براي آموزش دادن به دانش آموزان است تا از حد اكثر فضاي ذهني دانش آموز استفاده شده و به خاطر سپاري مباحث براي دانش آموزان ساده تر شود.

استفاده از الگو و نقشه راه در آموزش كنكور

مي خواهم اين بخش را با يك مثال مناسب خدمت شما دانش آموزان و يا والدين عزيز توضيح دهم.

مساله اي كه ما را به استفاده از اين روش مجاب كرد اين بود كه دانش آموزان براي حل سوالات كنكور زمان فوق العاده كمتري نسبت به تشريحي دارند و موسسات و يا اساتيد ديگر نيز براي حل اين معضل و مشكل بزرگ دانش آموزان را درگير هزاران فرمول و يا مساله مي كنند.

خواندن دروس به روش تشريحي

  • فرض كنيد كنار رودي رفتيد و قصد ماهيگيري داريد. اگر به دست خالي براي اين هدف تلاش كنيد ممكن است تا آخر شب حتي يك ماهي را هم نگيريد. اين دقيقا مانند حل سوالات كنكور با استفاده از راه حل ها و روش هاي تشريحي است. شما اگر با اين روش ها براي كنكور دادن تلاش كنيد زمان خود را بسيار هدر خواهيد داد زيرا براي حل سوالات به روش هاي تشريحي حداقل نياز داريد دو الي پنج دقيقه زمان خود را صرف حل كردن يك سوال كنيد در صورتي كه براي هر سوال در كنكور نهايتا يك دقيقه و يا زير يك دقيقه زمان خواهيد داشت.

خواندن دروس به روش تستي

  • حال فرض كنيد به شما يك چوب ماهيگيري بدهند. با هر بار استفاده از اين چوب ماهيگيري فقط و فقط مي توان يك ماهي گرفت اين دقيقا مانند استفاده از روش هاي تست زني اساتيد و موسسات ديگر است كه براي هر سوال يك روش حل ارايه مي دهند كه به دو دليل مي تواند دانش آموز را به خطا بياندازد. اولا اگر طراحان دو نمونه سوال را با هم تركيب كنند چه؟ و دوما مگر يك دانش آموز مي تواند در آن واحد چند فرمول را به خاطر بسپارد؟ پس اين روش نيز روش بسيار مناسبي براي حل سوالات و رتبه شدن در كنكور روش مناسبي نخواهد بود.

خواندن دروس با الگو هاي موسسه حرف آخر

  • اكنون فرض كنيد كه مي خواهيد از تور استفاده كنيد و با كمك آن از رود ماهي بگيريد. با استفاده از آن با هر بار انداختن در آب چقدر ماهي مي توان گرفت؟اين دقيقا مثال جالب و كاملي از الگو هايي است كه اساتيد موسسه ي ما استفاده مي كنند و با كمك آن ها دانش آموز را براي اين عرصه ي رقابت سخت آماده مي كند. نحوه ي توليد و بدست آوردن الگو هاي موسسه ي حرف آخر از درون فرمول هاي اصلي نيست. بلكه از تركيب تمامي فرمول هاي مباحث به يك الگو يا روش حل كامل و جامع مي رسد.

آموزش كنكور با بهترين اساتيد كشور

مي توان به جرات گفت كه روش تدريس و يا تصوير سازي كه از آن ها و تاثيراتشان در ابتداي همين متن صحبت شد فقط بخش كوچكي از عوامل موفقيت دانش آموزان است. بخش اصلي تاثير گذاري را اساتيد حرف آخر در دانش آموزان دارند كه با تدريس شيوا و گويا آن ها را براي اين رقابت سخت آماده نمايند. از برترين اساتيد كشور كه موسسه با آن ها در مسير موفقيت دانش آموزانش قدم برمي دارد مي توان به اين اساتيد بزرگوار اشاره كرد :

مزاياي آموزش كنكور در موسسه حرف آخر:

برخي از مزاياي همكاري با موسسه ي حرف آخر را تا اينجا با هم مطالعه كرديم. اما مي خواهيم با موارد بيشتري نيز شما را آشنا كنيم تا در اين مسير با خيال راحت قدم برداريد :

  • آموزش تمامي دروس اختصاصي و عمومي به صورت انيميشن‌سازي و پويا نمايي
  • اضافه كردن نيم كره ي راست مغز به نيم كره ي چپ در آموزش و تدريس براي گيرايي بيشتر.
  • استفاده از الگو هاي حل سوالات براي كم كردن هرچه بيشتر زمان تست زني.
  • برنامه ريزي هاي اثر انگشتي يعني برنامه ريزي براي هر دانش آموز متناسب با خود دانش آموز و مختص آن ها.
  • برنامه‌ريزي 1000 ساعته و جمع بندي كامل دروس در همين مدت زماني براي تمامي دانش آموزان.
  • ارائه برنامه ريزي هاي اختصاصي براي دانش آموزاني كه زمان كمتري تا كنكور خود دارند و فرصت هاي خود را تا اين موقع سوزانده اند.
  • كمك گرفتن از بهترين اساتيد سطح كشور براي تدريس دروس.
  • پكيج‌ها و طرح هاي آموزشي جامع و متنوع متناسب با دانش آموزان مختلف.

رتبه‌هاي برتر حرف آخر

هميشه دانش آموزان و والدين آن ها دنبال نتيجه گيري هستند. از اولين سال هاي فعاليت موسسه تا به امروز به جرات مي توان گفت موسسه ي حرف آخر پاسخ اعتماد خانواده ها به خود را داده است. از جمله اين خانواده ها مي توان به خانواده ي اين دانش آموزان كه كنكوري هاي سال هاي 1397 و 1398 بودند نيز اشاره كرد :

  • حسام مراد بيگي رتبه ? رياضي كنكور سراسري
  • هانا ياري رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • محمدرضا پادويي رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • مهرداد زارع رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • مهدي حسني رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • ميثم فرهمندي رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • سروين سليمان‌پور رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • مينا صالحي رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • جعفر قرايي رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • محمدرضا خوشرو رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • مهدي ايماني رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • سجاد نوري رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • سجاد عليزاده رتبه ?? تجربي كنكور سراسري
  • عرفان شهبازي رتبه ??? تجربي كنكور سراسري

به نقل از https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله آموزش كنكور به روش نوين موسسه حرف آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.