دوشنبه ۱۵ اسفند ۰۱

بهترين موسسه براي چاپ و اكسپت مقاله Q1 و Q2

بهترين موسسه براي چاپ و اكسپت مقاله Q1 و Q2

d2_r39v.png

در صورتي كه براي چاپ و اكسپت مقاله مي خواهيد اقدام كنيد موسسات مختلفي وجود دارند كه مي توانند به شما در اين امر كمك كنند. مقاله هاي مختلفي قابل انجام، چاپ و اكسپت هستند كه بهتر است با آنها آشنا باشيد:

  • مقاله داخلي ISC
  • مقاله بين المللي ISI
  • مقاله كنفرانسي
  • مقاله ژورنالي

كه هريك از اين مقالات به منظور خاصي چاپ مي شوند كه در صورتي كه قصد داريد جهت ادامه تحصيل اپلاي كنيد، بايد مقالات ژورنالي و ISI چاپ و اكسپت كنيد. اما مقالات كنفرانسي كه كم ارزش ترين نوع مقاله هستند، بعضا براي بالا بردن رزومه مورد استفاده قرار مي گيرد كه زياد اهميتي ندارد زيرا ژورنال هاي كنفرانسي در ازاي پول هر آنچه كه نوشته باشيد را چاپ مي كنند و كم پيش مي آيد حتي آن را مطالعه كنند.

چاپ و اكسپت مقاله فرآيند سختي دارد و معمولا پس از هر بار ارسال به ژورنال ها review مي خورد و كامنت هايي را مي خورد كه آن را مي بايست اصلاح كنيد يا اگر سوالاتي را پرسيدند بايد آن ها را حتما پاسخ دهيد. زياد پيش مي ايد به رغم كيفيت بالاي مقاله، پس از ارسال به ژورنال توسط داورها رد شده است و به طور كلي فرآيند چاپ مقاله و يا اكسپت مقاله بسيار دشوار است و تنها افرادي كه داراي تجربه كافي باشند مي توانند از پس آن بر آيند.

قيمت چاپ و اكسپت مقاله

چاپ و اكسپت مقاله قيمت مشخصي ندارد زيرا ژورنال به ژورنال متفاوت است. برخي از نشريه ها در ازاي پول مقاله شما را به چاپ مي رسانند در حالي كه دسته اي ديگر به صورت رايگان مقاله شما را چاپ مي كنند، اما بايد مقاله شما از كيفيت بالايي برخوردار باشد تا واجد قابل چاپ در ژورنال مورد نظر باشد. اگر مقاله با كيفيت پايين به يك ژورنال با كيفيت ارسال نماييد، پاسخ شما را از طريق ايميل ارسال خواهند كرد و خواهند نوشت: Out of scope!

چاپ و اكسپت مقاله براي ايراني ها

ايراني بودن بر فرآيند چاپ و اكسپت مقاله شما تاثير مستقيم و غير مستقيمي دارد. بسياري از ژورنال ها به دليل ايراني بودن فرآيند چاپ و اكسپت مقاله شما را تا 6 ماه طول مي دهند و ممكن است پس از سابميت مقاله پس از 6 ماه پاسخ دريافت كنيد و متوجه شويد آيا مقاله شما قابل چاپ است يا خير كه فرآيند انجام اصلاحات مقاله نيز طولاني خواهد شد زيرا هر بار كه اصلاحات را بفرستيد طول خواهد كشيد تا پاسخ دريافت كنيد. بنابراين توصيه مي كنيم با يك موسسه متخصص و خبره در اين راستا مشورت كنيد و از آنها بخواهيد شما را راهنمايي كنند.

فرآيند چاپ و اكسپت مقاله چگونه است؟

فرآيند چاپ و اكسپت مقاله به طور خلاصه اين است ابتدا مقاله شما به صورت نيتيو ترجمه مي شود و اگر به ويراستاري از نظر نگارشي نياز داشته باشد روي آن اعمال مي گردد و سپس يك ژورنال مناسب بسته به سطح مقاله شما انتخاب مي شود و مقاله شما براي آن ارسال مي گردد.

https://www.ted.com/profiles/31869995/about
https://www.behance.net/taraharris4
https://taraharris4.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Tara-Harris-198
https://www.twitch.tv/taraharris4
https://www.openstreetmap.org/user/TaraHarris4
https://www.tripadvisor.com/Profile/Q3830QOtarah
https://www.4shared.com/u/lwDAj2tm/TaraHarris4.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28168615
https://www.mixcloud.com/TaraHarris4/
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد